OPEK. Gaz. Truboprovodi. Pravo
Yoqilg'i-energetika kompleksini huquqiy tartibga solish iqtisodiy va siyosiy omillar ta'sirida bo'lgan murakkab hodisadir. Energiya resurslarini eksport qiluvchilar, import qiluvchilar va tranzit qiluvchilar o'rtasidagi munosabatlar transmilliy xususiyatga ega bo'lishi mumkin emas. Xalqaro tashkilotlar va xalqaro huquq normalari bir qator boshqa sohalarga qaraganda ancha katta rol o'ynaydi. Yoqilg'i-energetika kompleksi sohasidagi xalqaro tashkilotlarning pozitsiyasini tushunish global energiya resurslari bozorida kuchlarning hozirgi nisbati qanday shakllanganligini, nima uchun xalqaro tashkilotlarning ichki tuzilishi va ularning xohish-irodasini ifoda etish shakllari hozir kuzatilishi mumkinligini tushunishga imkon beradi. Ixtisoslashgan tashkilotlar (OPEK, IEA, FSEG) va umumiy xarakterdagi tashkilotlar (BRICS, SHHT, eea) pozitsiyasining xususiyatlari Rossiya Federatsiyasining xalqaro maydondagi manfaatlari nuqtai nazaridan ko'rib chiqiladi. Ishda xalqaro quvur transporti – yoqilg'i-energetika kompleksining o'ziga xos "qon aylanish tizimi" ning eng dolzarb muammolari ko'rib chiqilgan. Ish davomida xalqaro va milliy, xususiy va jamoat huquqi chorrahasida munosabatlarning o'ziga xos xususiyatlari namoyish etiladi. Qonunchilik 2018 yil 1 may holatiga keltirilgan. Ish ilmiy xodimlar, o'qituvchilar, aspirantlar, talabalar, yoqilg'i-energetika kompleksidagi kompaniyalar mutaxassislari va ushbu kompaniyalarga maslahat beradigan yuristlar, shuningdek xalqaro va energetika huquqi masalalariga qiziqqan har bir kishi uchun mo'ljallangan.
Sharhlar topilmadi