Tibbiy menejment va marketing asoslari. O'quv qo'llanma
Tibbiy menejment va marketing asoslari. O'quv qo'llanma
Kitob tavsifi
Bozor iqtisodiyoti va tibbiy sug'urta sharoitida ishlash, turli xil tibbiy tashkilotlar o'rtasida haqiqiy raqobat paydo bo'lganda va tashkilotning muvaffaqiyati nafaqat tibbiy, balki iqtisodiy ko'rsatkichlar bilan ham belgilanadigan va tavsiflanganda, menejerlar va barcha tibbiyot xodimlaridan tibbiy diagnostika jarayonini tashkil etishga yangi yondashuvlarni talab qiladi.menejment va marketing asoslarini anglash va o'zlashtirishga asoslangan. Ko'p jihatdan, tibbiy tuzilmalar ishini oqilona tashkil etish bemorni parvarish qilish jarayonini muvofiqlashtirish va birlashtirishga mo'ljallangan hamshiralik xizmatlari rahbarlariga bog'liq. Shifokorlar uchun qulay shaklda yozilgan ushbu darslik menejerlarga menejment va marketingning asosiy qoidalarini o'zlashtirishga imkon beradi. Qo'llanma oliy hamshiralik ta'limi fakultetlari talabalari va stajyorlari, hamshiralik ishi bakalavrlari uchun mo'ljallangan bo'lib, sog'liqni saqlash tashkilotchilari va tibbiy ta'lim muassasalarining boshqa fakultetlari (aspirantura va aspirantura) talabalari uchun ham foydali bo'ladi.
Sharhlar topilmadi