Yaxshidan buyukgacha. Nima uchun ba'zi kompaniyalar katta yutuqlarga erishmoqdalar, boshqalari esa yo'q...
Yaxshidan buyukgacha. Nima uchun ba'zi kompaniyalar katta yutuqlarga erishmoqdalar, boshqalari esa yo'q...
Kitob tavsifi
Qanday qilib o'rta (o'qing - yaxshi) kompaniyani buyuk kompaniyaga aylantirish mumkin? Bu savolga "yaxshidan buyukgacha" bestselleri javob beradi. Unda jim Kollinz o'zining olti yillik tadqiqotlari natijalari haqida yozadi, unda yutuqqa erishgan kompaniyalar muvaffaqiyatsizlikka uchraganlar bilan taqqoslangan. Barcha buyuk kompaniyalarda muvaffaqiyatning o'xshash elementlari, ya'ni intizomli odamlar, intizomli fikrlash, intizomli harakatlar va volanning ta'siri paydo bo'ldi. Shu tufayli kompaniyalar sanoatning o'rtacha ko'rsatkichlaridan bir necha baravar yuqori bo'lgan ajoyib natijalarga erishdilar. Kitob biznes egalari, kompaniya direktorlari, rivojlanish direktorlari, maslahatchilar va menejment mutaxassisligi bo'yicha tahsil olayotgan talabalar uchun qiziqarli bo'ladi.
Sharhlar topilmadi