Mijozdan muxlisga. Kompaniyangizga sodiqlikni oshirishning 501 usuli
Mijozdan muxlisga. Kompaniyangizga sodiqlikni oshirishning 501 usuli
Kitob tavsifi
501 Red-Carpet Learning Systems xizmat ko'rsatish maktabi yaratuvchisi, mijozlarga maslahat berish bo'yicha yetakchi kompaniya tomonidan xizmatni yaxshilash g'oyasi. Muallifning mijozlari orasida Alyaska universiteti, birinchi Bank Richmond, PricewaterhouseCoopers (PwC) va boshqa ko'plab kompaniyalar bor. Xizmat va savdo o'rtasida to'g'ridan-to'g'ri bog'liqlik mavjud. Haqiqiy sotuvlar mijozni yutib olganingizdan so'ng boshlanadi. Ushbu kitobni o'qib chiqqandan so'ng, siz quyidagi usullar haqida bilib olasiz: — "potentsial mijozlarni" mijozlarga va haqiqiy mijozlarni g'ayratli tarafdorlarga aylantirish, - xodimlaringizdan chinakam samimiy xizmatga erishish,-mijozga "teginish" ning eng oddiy daqiqalarini unutilmas lahzalarga aylantirish, - benuqson xizmatga erishish va bo'lish xatolarni etarli darajada tuzatishga qodir,- besh yulduzli taassurot qoldiradi.
Sharhlar topilmadi