Kitoblar

125 000 UZS
Reklama psixologiyasi va psixoanalizi. Psixologiya, sotsiologiya, iqtisodiyot fakultetlari uchun darslik Kitob tavsifi "Biz tanlaymiz, tanlanamiz. . . ". Bu qanday sodir bo'ladi? Nima uchun biz makaron, sariyog ' brendini tanlaymiz... nima uchun biz ma'lum bir siyosatni afzal ko'ramiz? Biz...
162 500 UZS
To'g'ridan-to'g'ri sotishda yuqori uchish. Tezlikni oshiring Kitob tavsifi Siz tushuntirish yoki maslahat talab qiladigan mahsulot va xizmatlarni sotasizmi? Shunday qilib, sizda har qanday mijozning bilimidan oshib ketadigan ekspert bilimlari mavjud. Samolyotdagi yo'lovchi uchuvchisiz...
100 000 UZS
Marketing kommunikatsiyalari Kitob tavsifi Darslikda marketing kommunikatsiyalarining asosiy eng muhim nazariy va amaliy masalalari ko'rib chiqiladi, ularning asosiy elementlari mazmuni ochib beriladi: reklama, sotishni rag'batlantirish, shaxsiy sotish va jamoatchilik bilan aloqalar. Rossiya...
100 000 UZS
Sotuvda bor
Marketing Kitob tavsifi Kitob marketing strategiyasi bo'lgan har bir kompaniyaning "maxfiy" quroliga bag'ishlangan. Bundan tashqari, ushbu yo'nalishda muvaffaqiyatli marketingning vazifalari ichki va tashqi tomondan ko'rib chiqiladi. Marketing-bu ulkan raqobat dengizida muvaffaqiyat kaliti,...
100 000 UZS
Zamonaviy xalqaro marketing asoslari Kitob tavsifi Kitobda xalqaro marketing, tashqi savdo bitimlarini tayyorlash va o'tkazish, xalqaro bozorlarda tovarlarning raqobatbardoshligi, narxlar, yirik xalqaro kompaniyalarning evolyutsiyasi bilan bog'liq masalalar batafsil ko'rib chiqilgan. Undan...
262 500 UZS
G'alaba qozonish va ushlab turish. Yuqori raqobatbardosh bozorda kompaniyaning sifatli o'sishi Kitob tavsifi Ushbu kitob Rossiya va Ukraina tez aylanadigan tovarlar bozorlarining (FMCG) hozirgi rivojlanish tendentsiyasini ta'kidlaydi. U turli xil biznes modellari doirasida ishlab chiqarish,...
46 000 UZS
Kitob mart oyida “I.V.Stalin: Mif. Tushunish. Engish” ilmiy-ma’rifiy forumi doirasida OAV instituti tomonidan tashkil etilgan “Stalin davrining dizayn tafakkuri” davra suhbati materiallari asosida yaratilgan. 5-6, 2003. totalitar Stalin rejimi davrida fanlar (ham tabiiy, ham gumanitar fanlar)....
212 500 UZS
Nomlash. Qanday qilib so'z o'yini biznesga aylanadi Kitob tavsifi Hozirgi kunda eng katta, haqiqatan ham cheksiz kuchga ega bo'lgan so'zlar brend nomlari deb nomlanuvchi marketologlar va tilshunoslarning kichik va yopiq hamjamiyati tomonidan yaratilgan neymerlar (ingliz tilidan pate -...
137 500 UZS
Chakana savdo. Chakana sotuvchilarning kuchi va kuchidan foydalangan holda chakana savdo diktaturasi davrida qanday qilib omon qolish mumkin Kitob tavsifi Bugungi kunda brendlarning kuchi va davri asta-sekin, lekin shubhasiz, bozorlarni boshqaradigan va hatto dunyodagi eng nufuzli...
262 500 UZS
Marketing kommunikatsiyalari tizimidagi shaxsiyat Kitob tavsifi A. N. Lebedev va O. V. Gordyakovaning monografiyasi o'quvchilarni ilmiy tadqiqotlarning yangi yo'nalishi - marketing kommunikatsiyalari psixologiyasi bilan tanishtiradi. Mualliflar so'nggi o'n yilliklar davomida Rossiya...
237 500 UZS
Rossiyadagi mobil ilovalar bozori Kitob tavsifi Zamonaviy dunyoni hayotimizga mustahkam kirib, uni yanada qulay, jonli va qiziqarli qiladigan mobil qurilmalarsiz tasavvur qilish qiyin. Asosiy kommunikativ rolidan tashqari, ular boshqa ko'plab muhim funktsiyalarni ham bajaradilar - oddiy...
87 500 UZS
Tasavvur qiling-a, Kopirayter yo'q. Shuningdek, nazorat qiluvchi transmilliy korporatsiyalar haqida mulohazalar Kitob tavsifi Gollandiyalik tadqiqotchilar Jost Smirs va Mareike van Shendelning fikricha, mualliflik huquqini himoya qilishning hozirgi shartlari demokratik jamiyat...
200 000 UZS
Marketing mina maydoniga aylanganda: nima qilish kerak? Kitob tavsifi Agar siz marketingni boshqarishda hamma narsani tushunsangiz, bu faqat bitta narsani anglatishi mumkin - siz xavf ostidasiz. Sotuvchi mina maydoniga osongina kirib borishi mumkin. Bu mahsulotning o'ziga (shu jumladan...
150 000 UZS
Ta'lim yo'nalishi bo'yicha tahsil olayotgan talabalar uchun innovatsion marketing texnologiyalari 38.04.02 Kitob tavsifi Fanning ishchi dasturida uning maqsadlari, ta'lim dasturi tarkibidagi o'rni, fanni o'zlashtirish natijalariga qo'yiladigan talablar, dastur mazmuni, seminar...
212 500 UZS
"Marketing"fanidan baholash fondlari. O'quv qo'llanma Kitob tavsifi "Menejment" yo'nalishi bo'yicha talabalar uchun "marketing" fanidan baholash fondlari, "marketing" profili (bakalavrlarni tayyorlash dasturi) 38.03.02 "Menejment"yo'nalishi bo'yicha oliy kasb-hunar ta'limi Federal davlat...
412 500 UZS
Ko'rgazma marketingi. O'quv qo'llanma Kitob tavsifi Kitob savdo ko'rgazmalaridan biznesni joylashtirish, targ'ib qilish va rivojlantirish vositasi sifatida samarali foydalanish asoslarini bayon etishga bag'ishlangan. Ko'rgazma marketingining funktsiyalari va vazifalarini tashkilotning umumiy...
Yana 16 ta mahsulotni ko'rish
Фильтры товаров
Narx

UZS  –  UZS

  • 0UZS
  • 32825000UZS
Sotuvda mavjud
Muqova
Kitob tili
Автор
    Barchasini ko'rish (270)
Mamlakatlar bo'yicha mahsulotlar (1)