Nima uchun mijozlar ketishadi? Va ularni qanday qaytarish kerak
Nima uchun mijozlar ketishadi? Va ularni qanday qaytarish kerak
Kitob tavsifi
Devid Averin - yigirma yillik tajribaga ega muvaffaqiyatli biznesmen va marketolog - katta xo'jayin rolidan bir oz chalg'itishni va "mijozning mokasinlarida bir mil yurishni"taklif qiladi. Tajribali o'qituvchi va bir nechta kitoblarning muallifi, u vaziyatni ichkaridan va tashqaridan ko'rib chiqishga yordam beradi, foydali tavsiyalar beradi, ularni ibratli hikoyalar va yorqin hazillar bilan to'ldiradi. O'zingizning biznesingizni iste'molchilar ko'zi bilan ko'rib chiqing: bu siz o'ylagandek yaxshimi? Nima uchun mijozlar ketishadi va qaytib kelmaydilar? Tovarlar va xizmatlarning ko'pligi va sifati bilan buzilgan xaridorlarni qanday saqlash kerak? Qanday qilib norozilarni pullari bilan birga qaytarish mumkin? Kitob biznes egalari, top-menejerlar va hisob mutaxassislariga kompaniyadagi xizmat sifatini keyingi bosqichga olib chiqishga yordam beradi.
Sharhlar topilmadi