Nima uchun mijozlar ketishadi. Va ularni qanday qaytarish kerak
Nima uchun mijozlar ketishadi. Va ularni qanday qaytarish kerak
Kitob tavsifi
Kitobdan siz quyidagilarni bilib olasiz: - o'zingizning biznesingizga mijozning ko'zi bilan qanday qarash kerak; - nima uchun marketing pul, vaqt va kuch sarflashga arziydi; - mijozlar sizdan va sizning kompaniyangizdan nimani kutishadi; - qaerdan qidirish kerak va yangi mijozlarni qanday qilib to'g'ri jalb qilish kerak; - yaxshi marketing uchun puldan tashqari yana nima kerak. Devid Avrin — yigirma yillik muvaffaqiyatli biznesmen va marketolog-katta xo'jayin rolidan bir oz chalg'itishni va "mijozning mokasinlarida bir mil yurishni"taklif qiladi. Tajribali o'qituvchi va bir nechta kitoblarning muallifi, u vaziyatni ichkaridan va tashqaridan ko'rib chiqishga yordam beradi, foydali tavsiyalar beradi, ularni ibratli hikoyalar va yorqin hazillar bilan to'ldiradi. O'zingizning biznesingizni iste'molchilar ko'zi bilan ko'rib chiqing: bu siz o'ylagandek yaxshimi? Nima uchun mijozlar ketishadi va qaytib kelmaydilar? Tovarlar va xizmatlarning ko'pligi va sifati bilan buzilgan xaridorlarni qanday saqlash kerak? Qanday qilib norozilarni pullari bilan birga qaytarish mumkin? Kitob biznes egalari, top-menejerlar va hisob mutaxassislariga kompaniyadagi xizmat sifatini keyingi bosqichga olib chiqishga yordam beradi.
Sharhlar topilmadi