Subliminal ta'sir. Bir daqiqada qanday ishontirish kerak
Subliminal ta'sir. Bir daqiqada qanday ishontirish kerak
Kitob tavsifi
"Rahmat, bu menga qiziq emas"," menga qo'ng'iroq qilishni to'xtating "va" boring... " — bu potentsial mijozlar bilan suhbatlashayotganda biz eshitishni istagan iboralar emas. Tajribasiz sotuvchilar va menejerlar mahsulot taqdimotiga juda ko'p vaqt sarflashadi va vaqti-vaqti bilan muvaffaqiyatsizlikka uchraydilar. Kitob " Subliminal ta'sir. Bir daqiqada qanday ishontirish kerak " sizga o'z loyihangiz haqida qisqacha gapirishni o'rgatadi, lekin hatto eng katta qaysar ham sizning nutqingizni eshitishi va eslab qolishi uchun. Muallif aminki, har qanday odam tasvirlar bilan o'ylaydi va bu sizga mijozga bosim o'tkazmasdan muvaffaqiyatli bitimlar tuzishga yordam beradi. Irina barjak, " ahmoqning o'zi. O'tmaganlarni qanday ishontirish kerak" va "sehrli tugma va hayajon" raqibga ta'sir qilishning yangi usullarini ochib beradi. Siz quyidagilarni o'rganasiz: • assotsiativ xotirani rag'batlantirish uchun tasvirlarni yaratish va ulardan foydalanish; • texnik tafakkurga ega odamlarga nutq bilan ta'sir qilish; • "tasavvur qiling..." sehrli iborasini o'zingizning foydangizga ishlating. Irina barjak-ijtimoiy psixolog, Ostankino, HSE, Moskva savdo-sanoat palatasining EQ MBA o'qituvchisi. Vedomosti, RBK, Snob bosma nashrlarida chop etiladi. "Ishbilarmonlar dunyosida vaqt qimmat. Qimmatroq-faqat e'tibor. Qisqa vaqt ichida qanday qilib maksimal e'tiborni jalb qilish kerak? Ushbu kitobda tasvirlangan usul bilan! Uning muallifi Irina barjak bir daqiqada qanday qilib hayajonli taqdimot o'tkazishni bosqichma-bosqich aytib beradi, shuningdek, olingan ko'nikmalarni rivojlantirishga yordam beradigan amaliy topshiriqlarni taklif qiladi. Psychologies jurnalining bosh muharriri Olga Sulchinskaya
Sharhlar topilmadi