Shaxsiy brendni yaratish. Shaxsiyat va ijodkorlikni ochib berish tizimi
Shaxsiy brendni yaratish. Shaxsiyat va ijodkorlikni ochib berish tizimi
Kitob tavsifi
Shaxs-brendning ko'lami xalqaro, universal yoki o'z kompaniyasi, tumani, shahri, yozgi uyi yoki Facebook do'stlari doirasi doirasida bo'lishi mumkin. Men o'quvchiga amalga oshirib bo'lmaydigan maqsadlarni qo'yishni va hech qachon quyoshga uchmasdan qanotlarini yoqib yuborgan Ikar bo'lishni taklif qilmayman. Mening taklifim-o'zingizdagi eng yaxshisini, o'ziga xosligingizni kashf etish va siz uchun aniq va maqbul bo'lgan miqyosda taniqli shaxsga aylanish, ovozingizni topish va bu ovozni va siz etkazmoqchi bo'lgan g'oyalarni boshqalar eshitishi. Men o'z yo'limni aniqlashni va uni o'z yo'lim bilan bosib o'tishni taklif qilaman. IBrand yo'lini yangi mamlakatga sayohat sifatida ko'ring, jarayondan zavqlaning va yangisiga ochiq bo'ling. Tasavvur qiling — a, kitobni o'qiyotganingizda, siz o'zingizning brendingiz tasvirini yozadigan rassom bo'lgan ustaxonadasiz. Kitob sahifalarida siz jarayonda sizga yordam beradigan ko'plab ilhomlantiruvchi misollar va topshiriqlarni topasiz. Brendni ishlab chiqish va targ'ib qilish juda ijodiy vazifadir va mening mijozlarim, o'zim kabi, ilgari uxlab yotgan barcha ijodkorlarning kuchli yuksalishini nishonlaydilar. Darya Dmitrieva kitob nima haqida kitob etti bobdan iborat-qadamlar. Birinchisini o'qib, siz kuchli fazilatlaringizni, kamchiliklaringizni, resurslaringizni tahlil qilasiz va o'sish zonalarini belgilaysiz. Ikkinchisi-siz izlayotgan muvaffaqiyat mezonlarini aniqlang. Axir, boradigan joyni bilmasdan, qaerga borish kerakligi aniq emas. Uchinchi bob sizni potentsial mijozlaringiz, muxlislaringiz, izdoshlaringiz va taqlidchilaringiz kimligini tushunishga undaydi. Ular nimani xohlashadi va siz ular uchun qanday foydali bo'lishingiz mumkin. To'rtinchi qadam oldingi barcha tayyorgarlik tahlillarining eng yuqori nuqtasidir. Oddiy va samarali vositalar yordamida siz o'zingizning brendingizning o'ziga xosligining mohiyatini shakllantirasiz va uning joylashuvi to'g'risida qaror qabul qilasiz. Beshinchi bobda siz o'z brendingizni targ'ib qilish uchun vositalarni olasiz va tegishli rejani tuzasiz. Oltinchisida-asosiy savdo knyazlari bilan tanishing va foydali aloqalar tarmog'ini kengaytirish va ulardan foydalanish bosqichlarini belgilang. Va ettinchi bobdan siz o'z brendingizni qanday qilib monetizatsiya qilishni o'rganasiz. O'zingiz yoqtirgan va eng yaxshi biladigan narsalarni qilish-va buning uchun pul olish. Nima uchun kitob o'qishga arziydi — Muallif marketing va murabbiylik bo'yicha mutaxassis, muvaffaqiyatli shaxsiy brendni yaratishda ijobiy tajribaga ega. - Kitobda keltirilgan tizim muallifning ko'plab mijozlar bilan ishlash natijalariga asoslanadi. Amalga oshirilgan so'rovlar orasida: yirik G'arb korporatsiyalarida shaxsiy martaba muvaffaqiyatli qurish, kasbiy inqirozni bartaraf etish, yangi kasb izlash, o'zini o'zi anglash va boshqalar. - IBrand yondashuvining o'ziga xos xususiyati shundaki, u marketing, murabbiylik yondashuvlari va sharqona ong amaliyotlarini birlashtirgan o'zini targ'ib qilish uchun samarali qadamlar tizimidir. - Kitobda ko'plab mualliflik mashqlarini o'z ichiga olgan brendlarni qurish uchun bosqichma-bosqich tizim mavjud. Bonus: ongni oshirish va Ilhom! Kim uchun bu kitob birinchi navbatda shaxsiy brend kerak...
Sharhlar topilmadi