Hashamatli brendlar va ularning soxta mahsulotlarini iste'mol qilish
Hashamatli brendlar va ularning soxta mahsulotlarini iste'mol qilish
Kitob tavsifi
Ushbu kitob hashamatli brendlar dunyosiga eshikni ochadi. Nima uchun hashamatli brendlar shunchalik magnitlanganki, kelajakda o'z orzularidagi tovar mahsulotini sotib olish uchun har doim o'zlarining hozirgi iste'molini qurbon qilishni xohlaydiganlar bo'ladi? Yoki, aksincha, nima uchun kimdir mablag'ga ega bo'lib, ularni hashamatli brendning haqiqiy mahsuloti uchun berishga tayyor emas, soxta narsalarni sotib olishni afzal ko'radi? Kelajakda muvaffaqiyatli va boylar segmentiga mansub bo'lishga intilayotgan yosh "poserlar" ning, shu jumladan aldash orqali, asl nusxada soxtalashtirish orqali, hashamatli brendlarning haqiqiy tovarlari iste'molchilari segmentiga o'tishi mumkinmi? Qanday hollarda lyuksni iste'mol qilish yomon ta'mga aylanadi va iste'molchi "parvenu"deb ataladigan narsaga aylanish xavfini tug'diradi? Hashamatli brendlarning haqiqiy va soxta tovarlari iste'molchilari qanday his-tuyg'ularga ega bo'lishi mumkin? Kitobda mualliflar ushbu va boshqa savollarga javob berishga harakat qilishdi. Materiallar amaliy misollar bilan to'ldirilgan, shu jumladan Sharqiy Evropadan kelgan yosh hashamatli brendlarga havolalar mavjud, ular hali ham rus auditoriyasiga ma'lum emas. Kitobda klassik adabiyotdan misollar ham bor, chunki hatto shoir va yozuvchilar ham lyuks sehriga tushib qolishgan. Kitob marketing va brend menejmenti bo'yicha bakalavr va magistr talabalari hamda hashamatli sanoat bilan bog'liq amaliyotchilar uchun foydali bo'ladi. Ushbu kitob hashamatli brendlar dunyosiga eshikni ochadi. Nima uchun hashamatli brendlar shunchalik magnitlanganki, kelajakda o'z orzularidagi tovar mahsulotini sotib olish uchun har doim o'zlarining hozirgi iste'molini qurbon qilishni xohlaydiganlar bo'ladi? Yoki, aksincha, nima uchun kimdir mablag'ga ega bo'lib, ularni hashamatli brendning haqiqiy mahsuloti uchun berishga tayyor emas, soxta narsalarni sotib olishni afzal ko'radi? Kelajakda muvaffaqiyatli va boylar segmentiga mansub bo'lishga intilayotgan yosh "poserlar" ning, shu jumladan aldash orqali, asl nusxada soxtalashtirish orqali, hashamatli brendlarning haqiqiy tovarlari iste'molchilari segmentiga o'tishi mumkinmi? Qanday hollarda lyuksni iste'mol qilish yomon ta'mga aylanadi va iste'molchi "parvenu"deb ataladigan narsaga aylanish xavfini tug'diradi? Hashamatli brendlarning haqiqiy va soxta tovarlari iste'molchilari qanday his-tuyg'ularga ega bo'lishi mumkin? Kitobda mualliflar ushbu va boshqa savollarga javob berishga harakat qilishdi. Materiallar amaliy misollar bilan to'ldirilgan, shu jumladan Sharqiy Evropadan kelgan yosh hashamatli brendlarga havolalar mavjud, ular hali ham rus auditoriyasiga ma'lum emas. Kitobda klassik adabiyotdan misollar ham bor, chunki hatto shoir va yozuvchilar ham lyuks sehriga tushib qolishgan. Kitob marketing va brend menejmenti bo'yicha bakalavr va magistr talabalari hamda hashamatli sanoat bilan bog'liq amaliyotchilar uchun foydali bo'ladi.
Sharhlar topilmadi