Tashkilotlarda innovatsiyalar psixologiyasi
Tashkilotlarda innovatsiyalar psixologiyasi
Kitob tavsifi
"Innovatsiya qiling yoki o'ling!"Bular zamonaviy tashkilotlarning raqobatbardosh haqiqatlari. Tez o'zgarishlar bosqichma-bosqich o'zgartirish yoki mavjud bo'lgan narsalarni takomillashtirish taktikasini samarasiz qiladi. "Raqobatchilar butun sanoatni qayta kashf etar ekan, bosqichma - bosqich takomillashtirishga intilish, Rim olov ostida qolganda, qumda Tinker qilishga o'xshaydi." Ijodkorlik bo'yicha tadqiqotlarga asoslanib, D. Kroupli va A. Kroupli tashkilotlarda innovatsiyalarni kontseptualizatsiya qilish va boshqarish usullarini taklif qilishadi. Ular innovatsiyalarning "konstruktiv bloklari" vazifasini bajaradigan ijodkorlikning to'rtta komponenti - shaxs, mahsulot, jarayon va matbuot o'rtasidagi o'zaro ta'sirlarga dinamik modelni taklif qiladi. Mualliflar innovatsion mahsulotlarning tabiati va ularni ishlab chiqaradigan jarayonlar haqida yangi nuqtai nazarni taklif qilishadi; innovatsion odamlarning psixologik xususiyatlari va innovatsiyalarni rag'batlantiradigan muhit haqida. Bundan tashqari, ular innovatsiyalarning paradoksal xususiyatiga e'tibor berishadi, ya'ni bir xil omillar ularni bir vaqtning o'zida rag'batlantirishi va ularning paydo bo'lishiga to'sqinlik qilishi mumkin. Ammo to'g'ri boshqaruv bilan tashkilotlar innovatsiyalarni samarali rag'batlantirishi va ularni raqobatbardosh ustunlikka aylantirishi mumkin. Ushbu kitob buni qanday qilish haqida gapiradi.
Sharhlar topilmadi