Og'zaki nutq psixologiyasi. Qanday qilib mahsulotlar va g'oyalarni mashhur qilish kerak
Og'zaki nutq psixologiyasi. Qanday qilib mahsulotlar va g'oyalarni mashhur qilish kerak
Kitob tavsifi
Narsalarni nima mashhur qiladi? Agar siz reklama desangiz, yana o'ylab ko'ring. Odamlar reklamalarni tinglamaydilar, boshqa odamlarning fikrlarini Tinglaydilar. Ammo nega biz ba'zi mahsulotlar va g'oyalar haqida boshqalarga qaraganda ko'proq gaplashamiz? Nega ba'zi hikoyalar va mish-mishlar olov kabi tarqalmoqda? Va tarmoqdagi tarkibni virusli qiladigan narsa nima? Uorton biznes maktabi professori yona Berger ko'p yillar davomida javob izlashga bag'ishladi. O'zining keng qamrovli tadqiqotlariga asoslangan ushbu kitobda u biz bilan og'zaki nutq fenomenining ilmiy asoslari bilan o'rtoqlashadi. Agar siz har doim nima uchun ba'zi hikoyalar yoki videolar virusga aylanib borayotganini qiziqtirgan bo'lsangiz, siz nafaqat javob topasiz, balki o'zingiz yuqumli kontent yaratish tamoyillaridan qanday foydalanishni ham o'rganasiz. Muallif odamlar bir-biri bilan bajonidil baham ko'radigan xabarlar yoki reklamalarni ishlab chiqish uchun maxsus amaliy texnikalar to'plamini taklif qiladi. Nima qilsangiz ham, kitob sizning mahsulotingiz yoki g'oyangiz haqida gapirishga yordam beradi. Ushbu kitob tadbirkorlar, bloggerlar, marketologlar, kopirayterlar va mahsulot yoki g'oyalarni reklama qilish va targ'ib qilish bilan bog'liq bo'lgan har bir kishi uchun kim uchun. Kitob chiplari innovatsion tadqiqot natijalari hayotdan ishonchli misollar bilan birga keladi. Siz qimmatbaho biftek qanday qilib kamtarin hamkasblari orasida mashhurlikka erishganini, nega giyohvandlikka qarshi kampaniyalar giyohvand moddalarni iste'mol qilishning ko'payishiga olib kelganini va nima uchun 200 milliondan ortiq tomoshabin zerikarli ko'rinadigan blender mahsuloti haqidagi videoni baham ko'rganini bilib olasiz.
Sharhlar topilmadi