Mijozning yo'li. Yo'l xaritalari, bluprintlar va boshqa vositalar orqali mahsulot va xizmatlarning qiymatini yarating
Mijozning yo'li. Yo'l xaritalari, bluprintlar va boshqa vositalar orqali mahsulot va xizmatlarning qiymatini yarating
Kitob tavsifi
Mijozlar hafsalasi pir bo'ladi-bu ko'pincha sodir bo'ladi. Mahsulotni ishlab chiqaruvchi kompaniyalar ichidagi odamlar buni ko'rmasalar, bundan ham yomoni, chunki ular biznes jarayonlariga juda ko'p e'tibor berishadi. Ushbu kitob sizning kompaniyangizga qimmatli mijozlar kuzatuvlarini qanday qilib amaliy g'oyalarga aylantirishni ko'rsatib beradi. Siz mijozlar bilan ishlash tajribangizni vizual tarzda namoyish eta olasiz va kelajakdagi echimlarni tasavvur qilishingiz mumkin. Mahsulot va brend menejerlari, marketing bo'yicha mutaxassislar va biznes egalari foydalanuvchi tajribasini xaritalash ularning biznes maqsadlari va mijozlar nuqtai nazari qayerda kesishishini aniqlashga qanday yordam berishini o'rganadilar. Ushbu ma'lumotlar bilan qurollanganingizdan so'ng, siz foydalanuvchilarga haqiqiy qiymatni taqdim eta olasiz.
Sharhlar topilmadi