Restomarketing: betartiblikdan tizimga
Restomarketing: betartiblikdan tizimga
Kitob tavsifi
Har kuni yangi restoranlar ochiladi. Raqobat darajasi doimiy ravishda o'sib bormoqda va iste'molchi tobora murakkablashmoqda. Marketing, mahsulot va xizmat bilan bir qatorda, restoran faoliyatining eng muhim yo'nalishiga aylanmoqda. Mashhur restoran sotuvchilari Gleb Orlov va Yakov parkning kitobi mehmondo'stlik sanoati korxonalarida marketing ishlari sifatini oshirish bo'yicha tayyor qo'llanma. U tizimli marketingni qurishning barcha jihatlari va nuanslarini, tadqiqot va tahlildan tortib, sodiqlikni targ'ib qilish va marketinggacha batafsil va aniq tavsiflaydi. Mualliflar o'zlarining so'nggi 25 yillik faoliyati davomida o'zlarining amaliyotlari va ko'plab konsalting loyihalari davomida sinovdan o'tgan uch o'lchovli joylashishni aniqlash, VVMS portfelini tahlil qilish modeli kabi o'ziga xos ishlanmalari va texnikalari bilan saxiylik bilan o'rtoqlashadilar. Kitobning o'ziga xos xususiyati shablonlar, ko'rsatmalar va video materiallar formatida qo'shimcha veb-tarkibga kirish qobiliyatidir.
Sharhlar topilmadi