Og'zaki so'zlar. Mijozlarning sodiqligini qanday boshqarish va ularning tavsiyalari orqali rivojlanish
Og'zaki so'zlar. Mijozlarning sodiqligini qanday boshqarish va ularning tavsiyalari orqali rivojlanish
Kitob tavsifi
Og'zaki so'z-bu kompaniya savdosini 50% ga oshirishga qodir kuch! Har bir inson xarid qilishda tavsiyalarga tayanadi, shuning uchun mijozlarning sodiqligini nazorat qilish va boshqarish juda muhimdir. Brendingiz haqida suhbatni qanday boshlash kerak? Qanday qilib mijozlarga yaqinlashish va ularni sotib olishga undash kerak? Qanday qilib mijozlarni brendingiz advokatlariga aylantirish mumkin? Va nima uchun haddan tashqari "virusga" intilish har doim ham brend uchun yaxshi emas? Kitobda siz har qanday biznesga tegishli bo'lgan og'zaki marketing bo'yicha bosqichma-bosqich ko'rsatmalarni, global kompaniyalarning 30 dan ortiq haqiqiy holatlarini va boshqalarni topasiz.
Sharhlar topilmadi