Xizmat korsatish. Mijozlarning ishonchini qozonish va sotishni qanday oshirish mumkin
Xizmat korsatish. Mijozlarning ishonchini qozonish va sotishni qanday oshirish mumkin
Kitob tavsifi
Bugungi kunda sotish xizmati yuqori biznes darajasiga erishgan kompaniyalarning asosiy maqsadi hisoblanadi. Axir, xaridorni eng aziz odam sifatida ehtiyotkorlik va e'tibor bilan o'rab turgan kishi g'alaba qozonadi. Ushbu kitob sizga mijozlar bilan kuchli professional munosabatlarni o'rnatishga va raqobatbardosh bo'lishga yordam beradi. Xizmatingizni mijozlarga yo'naltirilgan, samarali va sotadigan oddiy va tushunarli usullarni joriy qiling. Zavq bilan ishlang va xaridorlarga nafaqat foyda, balki yuqori ijobiy hissiy zaryad ham bering. Nashr biznes rahbarlari va egalari, menejerlar, biznes va rivojlanish direktorlari, savdo menejerlari va marketing bo'yicha mutaxassislar uchun foydali bo'ladi. Mijozlarga xizmat ko'rsatishda katta yutuqlarga erishing, shunda siz xaridorlar ishonadigan kompaniya sifatida namuna bo'lasiz!
Sharhlar topilmadi