Servisologiya (inson va uning ehtiyojlari)
Servisologiya (inson va uning ehtiyojlari)
Kitob tavsifi
Qo'llanmaning maqsadi iste'molchi bilan o'zaro munosabatlarni o'rgatish va xizmat ko'rsatish sohasida muvaffaqiyatli mutaxassis bo'lishdir. Qo'llanma insonga uning ehtiyojlarini hisobga olgan holda asosiy yondashuvlarni ochib beradi. Sotish jarayonida iste'molchining xatti-harakatlarini rag'batlantiradigan tashqi va ichki omillar kuzatiladi. Xizmat individual xizmat ko'rsatish tizimi, xizmat ko'rsatish sohasi faoliyatining xususiyatlari, iste'molchining tipologiyasi va u bilan o'zaro munosabatlar usullari sifatida ko'rib chiqiladi. Talabalar, aspirantlar va universitet o'qituvchilari uchun. 3-nashr, stereotipik.
Sharhlar topilmadi