Strategik marketing. Nazariya va amaliyot
Strategik marketing. Nazariya va amaliyot
Kitob tavsifi
Fanni o'rganishning maqsadi talabalar o'rtasida zamonaviy korxonaning strategik marketingi sohasidagi bilim, ko'nikma va malakalarni shakllantirishdir. Fanni o'rganishning vazifalari marketing ma'lumotlari asosida strategik marketing sohasidagi bilim va tajribadan foydalanish bilan bog'liq kasbiy kompetentsiyalarni olishdir, bu esa bozor sharoitining o'ziga xos holatida korxonaning rivojlanish yo'nalishini aniqlashga imkon beradi. Ushbu darslikda siz strategik marketing tushunchasi bilan tanishasiz va bu sizga tubdan farq qiladigan bozorlarda ishlaydigan har xil turdagi xo'jalik yurituvchi sub'ektlarni rivojlantirishning murakkab muammolarini hal qilish sohasida tizimli fikrlashni shakllantirishga yordam beradi. Bu erda strategik marketingning mavjud yondashuvlarini tahlil qilish va iqtisodiyotning zamonaviy globallashuvi sharoitida tashkilotlar va boshqa bozor sub'ektlari uchun samarali marketing strategiyasini tanlash bo'yicha tavsiyalar berilgan. Darslik sizga strategik marketing sohasidagi barcha sabab-oqibat munosabatlarini ko'rishni o'rganishga va jahon iqtisodiyotining globallashuvi sharoitida iqtisodiy sub'ektga o'zi tanlagan bozorda barqaror raqobatdosh ustunlikka erishishga imkon beradigan atipik qarorlar qabul qilishga imkon beradi.
Sharhlar topilmadi