Teskari strategiya. Kichik va o'rta biznes uchun nostandart marketing yondashuvi
Teskari strategiya. Kichik va o'rta biznes uchun nostandart marketing yondashuvi
Kitob tavsifi
Nikolay Molchanov-INSEAD biznes maktabidagi MBA, 12 ta kompaniyaning direktorlar kengashi a'zosi, ulardan ikkitasi Rossiya Federatsiyasining eng yaxshi 500 taligiga kiradi (Forbes Rossiya). Psixologiya fanlari nomzodi, xaridorlarning xatti-harakatlarini boshqarish bo'yicha mutaxassis. 100 000 dan ortiq kishi obuna bo'lgan runetning eng mashhur telegram kanallaridan biri "marketing psixologiyasi" muallifi. Strategiyani ishlab chiqishda klassik yondashuv har doim qiyin, qimmat va uzoq davom etadi. Va zamonaviy dunyoda uzoq muddatli rejalashtirish umuman mumkin emas. Kichik va o'rta biznes o'z sohalarida guru emas, balki kam sonli xodimlarning sa'y-harakatlari natijasida erishilgan natijaga muhtoj. Va tez. Tercihen-kecha. Nikolay Molchanov o'z kitobida strategiyani ishlab chiqishda nostandart yondashuvni va qimmat konsalting kompaniyalarini jalb qilmasdan biznesni kengaytirish rejasini taqdim etadi. Effektni darhol ko'rishga imkon beradigan ko'plab echimlarni topasiz, o'zgarishlarni to'la vaqtli xodimlar tomonidan amalga oshirishingiz mumkin va strategiya sodda, samarali, bajarilishi mumkin va hatto qiziqarli bo'lishi mumkinligiga ishonch hosil qiling. "Hech qachon o'qish intellektual zavqning saxovatli qismi bilan tajribali estetik mamnuniyat keltirmagan." - Pyotr Filippov, VTB bankining (Pao) strategiya va korporativ rivojlanish departamenti strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish boshqarmasi boshlig'ining o'rinbosari ilgari kitob "o'sish haydovchilari. Qanday qilib o'rtacha kompaniya gigantga aylanadi".
Sharhlar topilmadi