Reklama matnlarining tuzilishi va tili. O'quv qo'llanma
Reklama matnlarining tuzilishi va tili. O'quv qo'llanma
Kitob tavsifi
Qo'llanmada reklama ta'rifi berilgan, uning maqsadi va turlari ko'rib chiqilgan. Insonning matnni psixofiziologik idrok etishining ilmiy ma'lumotlariga asoslangan katta faktik materialni (500 dan ortiq matn) tahlil qilish asosida zamonaviy reklama tuzilishi aniqlanadi, umuman reklama matniga va xususan ma'lum bir maqsadli auditoriyaning reklama matniga xos bo'lgan ko'p darajali til xususiyatlari aniqlanadi. Har bir bo'limdan keyin nazorat savollari va amaliy topshiriqlar beriladi. Qo'llanma oxirida reklama rasmlari joylashtirilgan. Reklama biznesi mutaxassislari, jurnalistlar, jamoatchilik bilan aloqalar bo'yicha mutaxassislar, tilshunos talabalar uchun. 3-nashr, stereotipik.
Sharhlar topilmadi