Superiste'molchilar. Ular kimlar va nima uchun ular sizning biznesingiz uchun juda muhim?
Superiste'molchilar. Ular kimlar va nima uchun ular sizning biznesingiz uchun juda muhim?
Kitob tavsifi
Oddiy xaridorlardan farqli o'laroq, super iste'molchilar sizning mahsulotlaringizga juda qiziqishadi va ehtimol ular bilan biroz o'ylashadi. Ular krossovkalar haqida hamma narsani bilishadi va o'nlab juftliklari bor. Ular o'zlarining sevimli jamoalarining formalari va garajlari devorlariga imzo qo'yilgan logotipli sport muxlislari. Superiste'molchilar ommaviy xarid qiladigan tasodifiy odamlar emas. Bu xarid qilish qarorlari hayotiy qadriyatlar va intilishlarga asoslangan hissiy xaridorlardir. Misol uchun, Gatorade super iste'molchisi kompaniya mahsulotlarini shunchaki ta'mini yoqtirgani uchun sotib olmaydi. U brendni tanlaydi, chunki u mashaqqatli mehnatni aks ettiradi va Gatorade mahsulotlari unga qattiq mashqdan keyin tezroq tiklanish imkonini beradi. Superiste'molchi Gatoradeni o'z ish faoliyatini yaxshilash uchun "yollaydi" - bu fidoyilik marafonga tayyorgarlik ko'rishning katta hayotiy maqsadiga ham tegishli. Superiste'molchilarni aniqlash qiyin bo'lgan heterojen guruh bo'lishi mumkin. Ammo bu kitob muallifi The Cambridge Group’dagi hamkasblari bilan birgalikda odamlar nimani tomosha qilayotgani va sotib olayotgani haqida juda ko‘p ma’lumotlarga ega. Xaridlarini oʻlchashga rozi boʻlgan 100 000 AQSh uy xoʻjaliklari haqidagi maʼlumotlardan va boshqa maʼlumot manbalaridan iborat Nielsen US Homescan maʼlumotlar bazasini tahlil qilgach, u bu odamlarni nimaga undayotgani va ularni kompaniyalarni nima qoʻllab-quvvatlashini bilib oldi.
Sharhlar topilmadi