Superiste'molchilar. Ular kimlar va nima uchun ular sizning biznesingiz uchun juda muhim?

612 500 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 49 ball

"Superiste'molchilar. Ular kimlar va nima uchun ular sizning biznesingiz uchun juda muhim?" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Superiste'molchilar. Ular kimlar va nima uchun ular sizning biznesingiz uchun juda muhim?

Kitob tavsifi

Oddiy xaridorlardan farqli o'laroq, super iste'molchilar sizning mahsulotlaringizga juda qiziqishadi va ehtimol ular bilan biroz o'ylashadi. Ular krossovkalar haqida hamma narsani bilishadi va o'nlab juftliklari bor. Ular o'zlarining sevimli jamoalarining formalari va garajlari devorlariga imzo qo'yilgan logotipli sport muxlislari. Superiste'molchilar ommaviy xarid qiladigan tasodifiy odamlar emas. Bu xarid qilish qarorlari hayotiy qadriyatlar va intilishlarga asoslangan hissiy xaridorlardir. Misol uchun, Gatorade super iste'molchisi kompaniya mahsulotlarini shunchaki ta'mini yoqtirgani uchun sotib olmaydi. U brendni tanlaydi, chunki u mashaqqatli mehnatni aks ettiradi va Gatorade mahsulotlari unga qattiq mashqdan keyin tezroq tiklanish imkonini beradi. Superiste'molchi Gatoradeni o'z ish faoliyatini yaxshilash uchun "yollaydi" - bu fidoyilik marafonga tayyorgarlik ko'rishning katta hayotiy maqsadiga ham tegishli. Superiste'molchilarni aniqlash qiyin bo'lgan heterojen guruh bo'lishi mumkin. Ammo bu kitob muallifi The Cambridge Group’dagi hamkasblari bilan birgalikda odamlar nimani tomosha qilayotgani va sotib olayotgani haqida juda ko‘p ma’lumotlarga ega. Xaridlarini oʻlchashga rozi boʻlgan 100 000 AQSh uy xoʻjaliklari haqidagi maʼlumotlardan va boshqa maʼlumot manbalaridan iborat Nielsen US Homescan maʼlumotlar bazasini tahlil qilgach, u bu odamlarni nimaga undayotgani va ularni kompaniyalarni nima qoʻllab-quvvatlashini bilib oldi.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует