Butun Telekom. B2C savdo tizimlari
Butun Telekom. B2C savdo tizimlari
Kitob tavsifi
Ko'pchilikning tushunchasida sotish-bu obro'siz va aldash bilan bog'liq narsa. Biroq, umuman olganda, odamlar o'rtasidagi har qanday aloqa sotuvdir. Biz har doim sotamiz: o'zimiz (uchrashuvdagi sherigimizga, ish bilan suhbatda), o'z nuqtai nazarimiz (rahbarga nima uchun savdo yo'qligini tushuntirish), dangasalik (ertalab yugurmaslik uchun o'zimizga), va nima bo'lishidan qat'iy nazar — hatto o'zingiz bilan yolg'iz qolsangiz ham, siz hali ham o'zingizga biror narsa sotasiz. Siz muloqot qilishingiz va muhim ma'lumotlarni etkazishingiz kerak, shunda mijoz sotib oladi va hamma baxtli bo'ladi. Agar siz yoki savdo bo'limidagi bo'ysunuvchilaringiz stress, ruhiy tushkunlik, ko'p rad etish yoki boshqa salbiy holatlarga duch kelsangiz, ishoning: siz 100%-lekin siz noto'g'ri ish qilyapsiz va bunday bo'lmasligi kerak. Sababini tushunib oling va chiqarib tashlang. Axir, muvaffaqiyatli sotuvlar mustanglarda ko'zlarini yumib sakrash emas. Bu sovuq, aniq hisob-kitob bo'lib, oldindan tayyorlangan musobaqada sovrinli o'rinlarni qo'lga kiritadi. Nashrda savdo skriptlarini yaratish va ularning misollari haqida batafsil tushuntirish berilgan. Shuningdek, mijozlar bilan ishlashda yordam beradigan va bitimlarni qulay va samarali yakunlashga imkon beradigan tizimlar, usullar va mantiq. Kitob savdo bilan shug'ullanadigan yoki buni tushunishni istagan har bir kishi uchun foydali bo'ladi. Nashrning maqsadi nafaqat telekommunikatsiyalarda, balki boshqa har qanday sohada ham sotishni yaxshiroq tushunishga erishishdir. Muallif Rossiyaning ko'plab muvaffaqiyatli kompaniyalarining yuqori raqobatbardosh bozorlarda, shuningdek ularning rahbarlari va oddiy xodimlarining amaliy tajribasini taqdim etadi.
Sharhlar topilmadi