Marketingni boshqarish. Darslik
Marketingni boshqarish. Darslik
Kitob tavsifi
Darslikda marketingni boshqarish nazariyasining asosiy qoidalari bayon etilgan. Biznes tashkilotlarining marketingini boshqarish jarayonining tavsifi berilgan. Taqdim etilgan materiallar marketing sohasida zarur kasbiy bilimlarni ta'minlashga imkon beradi. Rossiya jurnallari materiallari asosida tayyorlangan amaliy vaziyatlar, shuningdek iqtisodiyotning Real sektori biznes amaliyotini tavsiflovchi muvaffaqiyatli kompaniyalar faoliyati misollari biznes tashkilotlarida marketingni boshqarish nazariyasining asosiy qoidalaridan amaliy foydalanishni ko'rsatadi. Tahlil qilish uchun taklif qilingan holatlar talabalarning marketing faoliyatini boshqarish jarayonini tahlil qilish ko'nikmalarini rivojlantirishga imkon beradi. Umuman olganda, darslik materiallari "Menejment"yo'nalishi bo'yicha magistrlar, shuningdek bakalavrlarning kasbiy vakolatlarini ta'minlashga imkon beradi. Darslik, shuningdek, "marketing"fanini o'rganayotgan boshqa yo'nalishdagi talabalar uchun mo'ljallangan. Bundan tashqari, darslik individual va korporativ ta'lim tizimidagi amaliyotchilar uchun qiziqish uyg'otadi.
Sharhlar topilmadi