Marketing quchog'ida yoki mijoz hamma narsani sotib olganda

212 500 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 17 ball

"Marketing quchog'ida yoki mijoz hamma narsani sotib olganda" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Marketing quchog'ida yoki mijoz hamma narsani sotib olganda

Kitob tavsifi

Marketingni " juda qiyin!". Samarali marketing har doim juda oddiy va aniq printsiplarga asoslanadi. Siz mijozning barcha ehtiyojlari, istaklari, muammolari, qo'rquvlarini aniqlash uchun uzoq va o'jarlik bilan yugurishingiz mumkin. Aslida, strategik marketing nimani talab qiladi: mijozni so'rovlar bilan engib o'tish, so'rovnomalar o'tkazish, sinovdan o'tkazish, telefonining tarmoq kartasining Wi-fi MAC manzili orqali kuzatib borish. Iste'molchilarning afzalliklari to'g'risida olingan ma'lumotlarni shu qadar qiyinchilik bilan qayta ishlash va talqin qilish... yoki siz mijozning o'zi hamma narsaga tayyor bo'lishiga ishonch hosil qilishingiz mumkin! Buning uchun stress marketingidan foydalaniladi. Biz o'zimizni yomon his qilganimizda ham, hamma narsa yaxshi bo'lganda ham do'konga yuguramiz. Biz stressni engillashtirish yoki stressli vaziyatdan qochish uchun sotib olamiz. Bizning reaktsiyamiz juda ko'p bezovta qiluvchi omillarga javoban o'zgarmasdir. Go'yo biz naqsh bo'yicha harakat qilish uchun dasturlashtirilganmiz. Impulsiv. O'ylamasdan. Mashinada. Instinktlar aqldan kuchliroqdir. Bizni qo'zg'atishdi-biz munosabat bildirdik. Shuning uchun marketologning birinchi qoidasi: siz iste'molchidan bashorat qilinadigan natijani xohlaysiz — uning asosiy instinktlariga murojaat qiling. Va o'zingizni ham, odamlarni ham aldash kerak emas! Kitobda juda ko'p oddiy echimlar mavjud: marketing shablonlari, strategiyalar, iste'molchilar va mijozlardan oldindan aytib bo'ladigan reaktsiyaga qanday erishish mumkinligi haqidagi misollar. Igor Pylayev tajribali marketolog va kommunikator bo'lib, ko'p yillar davomida Rossiya yuzligidan bo'lgan yirik biznesmenning PR-direktori Forbes, "mafiya menejeri" seriyasidagi eng ko'p sotilgan kitoblar muallifi va "PR qo'lida yoki mijoz hamma narsaga tayyor bo'lganda"vijdonsiz PR odamining doska kitobi.


Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует