Xayoliy hudud: mahalliy o'ziga xoslikdan brendgacha. Maqolalar to'plami
Xayoliy hudud: mahalliy o'ziga xoslikdan brendgacha. Maqolalar to'plami
Kitob tavsifi
1990-yillarning oxiri va 2000 - yillarning boshlarida Rossiyada hududni ma'lum belgilar, tovarlar va xizmatlar bilan bog'laydigan va shahar, qishloq, aholi punkti, mintaqani tarixiy, marosim, folklor va kvazi-folklor kontekstlariga joylashtiradigan yangi ma'nolar, matnlar va amaliyotlarni takrorlash boshlandi. Ichki va tashqi bozorlarda mahalliy simvolizmdan foydalangan holda hududlarni targ'ib qilish mahalliy ma'muriyat tomonidan ham, ma'muriy resurslarga ega bo'lmagan jamoalar tomonidan ham amalga oshiriladi. Sotsiologlar, antropologlar va folklorshunoslar hududiy ma'nolarni ko'paytirish jarayonlarini belgilash uchun marketing sohasidan olingan "Brendlash" tushunchasidan foydalanadilar, bu erda u ma'lum bir mahsulotni aniqlash, uning iste'mol xususiyatlarini va umuman imidjini ko'rsatish uchun ishlatiladi. Nashrda mahalliy tarix va madaniyat xotirasini qayta tiklash, sotib olish, ixtiro qilish va qayta ko'rib chiqishga yordam beradigan vizual va og'zaki matnlarni tarjima qilish, ko'paytirish va yaratish muammolariga bag'ishlangan maqolalar mavjud. Shahar antropologiyasi, shahar sotsiologiyasi, Madaniyatshunoslik, folklorshunoslik, marketing, PR texnologiyalari, turizm va keng kitobxonlar uchun.
Sharhlar topilmadi