Ajoyib chakana savdo. Raqamli halokat davrida xaridorlarni qanday jalb qilish va ushlab turish kerak
Ajoyib chakana savdo. Raqamli halokat davrida xaridorlarni qanday jalb qilish va ushlab turish kerak
Kitob tavsifi
Jismoniy chakana savdo o'lmadi. Zerikarli chakana savdo vafot etdi! Stiv Dennisning kitobi fikrlovchi chakana sotuvchilarga kuchli xarid qilish tajribasini yaratish uchun 8 ta muhim strategiyani taqdim etadi. Chakana apokalipsisni bashorat qiladigan klikbait sarlavhalariga qaramay, ko'plab jismoniy chakana savdo brendlari savdo va foydaning sezilarli o'sishidan xursand. O'zining kitobida sanoatning etakchi nazariyotchisi Stiv Dennisning ta'kidlashicha, chakana sotuvchilar endi sotishni rag'batlantirish uchun eski usullardan foydalana olmaydilar, chunki xaridorlar endi onlayn yashaydilar va doimiy ravishda turli xil variantlar va ma'lumotlarga ega. Dennis raqamli halokat davrida iste'molchilar tajribasi kontseptsiyasini qayta ko'rib chiqishga tayyor bo'lgan istiqbolli do'kon egalari uchun 8 ta muvaffaqiyat shartlarini taqdim etadi. Kitob zamonaviy chakana savdodagi eng katta yutuqlarning yorqin hikoyalari bilan to'ldirilgan bo'lib, chakana sotuvchilarga, shuningdek, ishlab chiqarish, marketing va yuqori texnologiyalar kabi tegishli sohalarda ishlaydiganlarga do'konda xarid qilish atrofida shov-shuv yaratish uchun aynan nima talab qilinishini ko'rsatadi. Bu xaridorlarni sizga qayta-qayta qaytib kelishga undaydigan ta'sirchan chakana tajribani yaratishga yordam beradigan yo'l xaritasi bo'ladi.
Sharhlar topilmadi