O'zaro sodiqlik. Mijozlarni samimiy jalb qilishning afsonaviy strategiyasi
O'zaro sodiqlik. Mijozlarni samimiy jalb qilishning afsonaviy strategiyasi
Kitob tavsifi
Taxminan 20 yil oldin maslahatchi va savdo bo'yicha mutaxassis Fred Reyxeld butun dunyoni sodiqlik iqtisodiyotiga e'tibor qaratishga majbur qildi. U net Promoter System (NPS) mijozlar tajribasini baholash usulini ishlab chiqdi va uni eng ko'p sotilgan "samimiy sodiqlik"kitobida tasvirlab berdi. O'shandan beri butun dunyo bo'ylab minglab kompaniyalar ushbu strategiyadan foydalanmoqdalar, jumladan Apple, Cisco, American Express, Nike, Zappos, Philips, GE, eBay kabi gigantlar. Bugungi kunda muallif o'z tizimini keyingi bosqichga olib chiqadi - NPS 3.0 va hali ham biznesning asosiy maqsadi qisqa muddatli aktsiyadorlik foydasi emas, balki o'z mijozlarining hayotini boyitish bo'lishi kerakligini namoyish etadi. Nima uchun? Mijozlar chinakam g'amxo'rlik va muhabbatni his qilganda, ular qaytib kelib, do'stlarini olib kelishadi. Mijozlaringizning sodiqligi sizning foydangizdir! Bundan tashqari, ushbu yondashuv yangi raqamli haqiqatda iste'dodlar uchun kurashda hal qiluvchi omilga aylanmoqda. Millennials va gen z vakillari ilhomlantiruvchi maqsadga ega bo'lgan kompaniyalarda ishlashni xohlashadi. Ushbu kitob sizga o'lchanadigan va qo'llaniladigan NPS vositasini kompaniyangiz amaliyotiga tatbiq etishga va umr bo'yi mijozlarni yutib olishga yordam beradi!
Sharhlar topilmadi