Marketingni buzish. Nima uchun sotib olishimiz haqidagi fan
Marketingni buzish. Nima uchun sotib olishimiz haqidagi fan
Kitob tavsifi
Diqqat: ushbu kitob sizning marketing g'oyalaringizni bir marta va umuman o'zgartiradi. Fil barden-25 yillik sotuvchi-marketingga mutlaqo yangi yondashuv haqida gapiradi. Yangi yondashuv aniq ilmiy dalillar va tadqiqot natijalariga asoslangan bo'lib, ular odamlar nima uchun biror narsa sotib olishlarini kaftda ko'rsatadi. Ilmiy kontseptsiya marketingning ko'plab asosiy munosabatlarini rad etadi, ammo natijalar shunchaki hayratlanarli. Ushbu yondashuv T-Mobile brendini rivojlantirishda qo'llanilgan va bu erda to'yingan bozorda qanday natijalar paydo bo'ldi: - investitsiyalarning daromadliligi 146 foizni tashkil etdi. - Sotuvlar 49 foizga oshdi. - Bozor ulushi 6 foizga oshdi. - Yangi mijozlarni jalb qilish narxi ikki baravar kamaydi. - Xaridorlarning afzalliklari ro'yxatida brend haqida uch marta tez-tez eslatib o'tilgan. - Chakana savdo hajmi ikki baravar oshdi va boshqa kompaniyalardan o'tgan mijozlar soni 20 foizga oshdi. Marketingni buzish o'nlab ishlaydigan holatlar haqida hikoya qiladi, ularning samaradorligi ilmiy tadqiqotlar natijalari bilan tasdiqlangan. Odamlar sizning mahsulotingiz yoki xizmatingizni sotib olishni xohlashlari haqida hamma narsani bilib olasiz.
Sharhlar topilmadi