Zakoni reklami. Pravo dlya marketinga. Pravovie osnovi reklami v Rossii i SNG
Har qanday milliy qonun chiqaruvchi uchun eng qiyin me'yoriy vazifa ijodiy faoliyatni tartibga solishni amalga oshirish edi va bo'ladi. Shu bilan birga, har doim reklamani huquqiy tartibga solishga alohida e'tibor beriladi, bu odatda ijodkorlikning bir turi bo'lib, uning maqsadi iste'molchiga mahsulotni sotishdir. Bunday ijodning muvaffaqiyati qarsaklar va maqtovlar bilan emas, balki ishlab chiqaruvchining foydasi va iste'molchida reklama tufayli sotib olingan mutlaqo keraksiz tovarlarning mavjudligi bilan baholanadi. Davlat reklamani tartibga solib, ijodkorlik erkinligi va jamoat manfaatlarini himoya qilish, shu jumladan raqobat va iste'molchilar huquqlarini himoya qilish o'rtasidagi nozik chiziqni kuzatishi kerak. Reklama qonuni aynan shunday chegara xaritasi. Ushbu kitob reklama sohasidagi yangi boshlanuvchilar va mutaxassislarga kopirayterlar, marketologlar, menejerlar, yuristlar bo'lsin, reklama qonunining nozik jihatlari va ushbu sohadagi huquqni qo'llash amaliyotining o'ziga xos xususiyatlarini ko'rsatishga mo'ljallangan.
Sharhlar topilmadi