Kitoblar

537 500 UZS
Shaxsiy brendni yaratish. Shaxsiyat va ijodkorlikni ochib berish tizimi Kitob tavsifi Shaxs-brendning ko'lami xalqaro, universal yoki o'z kompaniyasi, tumani, shahri, yozgi uyi yoki Facebook do'stlari doirasi doirasida bo'lishi mumkin. Men o'quvchiga amalga oshirib bo'lmaydigan maqsadlarni...
200 000 UZS
Xaridorning instinkti. Iste'molchilarning xulq-atvorining oddiy modeli bilan mustahkam marketing strategiyalariga Kitob tavsifi Nega biz xarid qilamiz? Bizni qanday motivlar boshqaradi? Odamlar nima uchun u yoki bu narsalarni sotib olishlarini kamdan-kam bilishadi va ko'pincha mantiqsiz...
225 000 UZS
Integratsiyalashgan marketing kommunikatsiyalari Kitob tavsifi Marketing kommunikatsiyalari milliardlab foyda keltirishi mumkin-ammo ular sifat jihatidan birlashtirilgan taqdirdagina. Keraksiz nazariyalarga kirmasdan, muallif marketing gigantlari sifatida global obro'ga ega bo'lgan...
162 500 UZS
Sensorika. Odamlar oziq-ovqat mahsulotlarini qanday qabul qilishadi Kitob tavsifi Sensorika-bu insonning sezgi organlari tomonidan oziq-ovqat mahsulotlarini (va nafaqat) idrok etishni o'rganishga qaratilgan yangi fan sohasi. Eva Derndorfer mahsulot ishlab chiqarish jarayonida, sifat nazorati...
75 000 UZS
Reklama. Tadbirkorlar va bozor o'rtasidagi aloqa tizimi Kitob tavsifi Mana, Krakov iqtisodiy Akademiyasining marketing kafedrasi professorining kitobi. Kitobning mavzusi marketing siyosatiga tizimli va integrativ yondashuv yordamida marketing aloqasini tashkil etishdir. Polshaning bu...
112 500 UZS
Faol reklama. Trening. O'yinlar va mashqlar Kitob tavsifi Kompaniya uchun mijozlarni muntazam ravishda ishlab chiqarish, bozorda dolzarb bo'lish, turli xil o'zgarishlar va mijozlar kutishlarini hisobga olgan holda (va undan oldin) harakat qilish qobiliyatidan ko'ra muhimroq narsa bo'lishi...
275 000 UZS
Marketing va iste'molchilarning sodiqligi haqidagi afsonalar. Sizni buzadigan maqtovli strategiyalar Kitob tavsifi Marketing va iste'molchilarning sodiqligi haqidagi afsonalar. Sizni buzadigan maqtovli strategiyalar va ishlaydigan va natijalar beradigan sinab ko'rilgan texnikalar. Klassik...
237 500 UZS
Og'zaki bo'lmagan savdo aloqalari: xaridorlarga yashirin ta'sir qilish texnologiyalari (+DVD) (+DVD) Kitob tavsifi Olimlarning hisob-kitoblariga ko'ra, og'zaki bo'lmagan aloqa kanallari xaridor va sotuvchi ish uchrashuvida oladigan ma'lumotlarning 60% dan ortig'ini tashkil qiladi va...
112 500 UZS
Innovatsion tashkilotning marketingni boshqarish tizimini modellashtirish. Monografiya Kitob tavsifi Monografiyada tashkilotlar tomonidan qadriyatlarni yaratish bo'yicha innovatsion jarayon modellarining evolyutsiyasi va dinamikasi o'rganilib, unda marketingning rivojlanish vektori...
125 000 UZS
Bolalar uchun bo'lmagan biznes. Bolalar markazlari savdosini boshqarish Kitob tavsifi Kitob bolalar markazlarida savdo qilishda mijozlar bilan ishlash bo'yicha amaliy qo'llanma. Marketing, ijtimoiy tarmoqlarda reklama va korxona faoliyatini tashkil etishning boshqa muhim jihatlariga e'tibor...
625 000 UZS
Funktsional va onlayn marketing Kitob tavsifi Korxonalarda funktsional marketing kontseptsiyasi va mahsulot assortimentini boshqarishning uslubiy ta'minoti, shuningdek Internet-marketingni boshqarish nazariyasi va metodologiyasi ko'rib chiqiladi. Kitob marketing sohasidagi mahalliy...
362 500 UZS
Jamiyatda tadbirkorlik tuzilmalari faoliyati va rivojlanishini marketing boshqaruvining jihatlari Kitob tavsifi Monografiyada 2017-2018 yillarda G. V. Plexanov nomidagi Rossiya iqtisodiyot universitetining marketing kafedrasi tomonidan o'tkazilgan amaliy ilmiy-tadqiqot ishlarining sifatli...
300 000 UZS
Hikoyalari sotish. Qanday qilib jozibali matnlarni yaratish kerak Kitob tavsifi Ushbu kitob katta qahramonlar, aniq tafsilotlar va hissiy poezd bilan jozibali, teksturali hikoyalar tayyorlamoqchi bo'lganlar uchun qo'llanma. Hikoya-bu birinchi navbatda o'z muallifini sotadigan og'zaki yoki...
187 500 UZS
Raqobatning kelajagi. Iste'molchilar bilan noyob qiymat yaratish Kitob tavsifi Ushbu kitob yaqin kelajakda barcha ishbilarmonlar duch keladigan muammolarga to'xtalib o'tadi. Ko'rinib turibdiki, mahsulot va xizmatlar assortimenti qanchalik keng bo'lsa, bugungi kunda iste'molchini rozi qilish...
362 500 UZS
Neyromarketing. Iste'molchining ongiga qanday ta'sir qilish kerak Kitob tavsifi Inson miyasida olib borilgan so'nggi tadqiqotlarga ko'ra, barcha fikrlar va his-tuyg'ularning 95% biz ularni anglamasdan oldin o'zini namoyon qiladi. Biroq, sotuvchilarning sa'y-harakatlari asosan oqilona ongga...
187 500 UZS
Cheksiz tavsiyalar tarmog'i Kitob tavsifi Hozirgi vaqtda u shunday deb hisoblanadi: tovarlarni sotish ishlab chiqarishdan ko'ra qiyinroq. Muallif ushbu biznesni qurishda juda sodda, oson va amaliy yondashuvni tan olgan holda savdo sohasida qanday qilib muvaffaqiyatli martaba qilishni aytib...
Yana 16 ta mahsulotni ko'rish
Фильтры товаров
Narx

UZS  –  UZS

  • 0UZS
  • 32825000UZS
Sotuvda mavjud
Muqova
Kitob tili
Автор
    Barchasini ko'rish (270)
Mamlakatlar bo'yicha mahsulotlar